Пошук

м. Київ,

вул. Дегтярівська, 53 А

пн-пт: 08:00-20:00,

сб-нд: 09:00-18:00

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

Шановні клієнти!

Для збереження партнерських відносин і забезпечення максимально комфортного сервісу покупок на «Яблуком» перед поїздкою за товаром на відділення «Нової пошти» радимо Вам ознайомитись з наступною інформацією.

Рекомендуємо Вам перевіряти товар при отриманні на відділенні «Нової пошти», не підписуючи квитанції про отримання до повної перевірки товару.

Які документи потрібні для отримання товару на «Новій пошті»

1. Якщо Ви забираєте посилку, оформлену на Вас:

  • за умови, що сума післяплатою до 14999 грн – документи не потрібні!
  • якщо накладений платіж вище суми 14999 грн – тільки паспорт громадянина України. Посвідчення водія не підійде.
  • якщо товар був оплачений за передоплатою – паспорт, військовий квиток або посвідчення водія.

2. Якщо ви забираєте посилку, де Ви не вказані одержувачем – довіреність і паспорт, номер якого вказаний у довіреності.

Правила перевірки товару

  1. Якщо це посівний матеріал Ви має право акуратно розкрити мішок в присутності співробітника кур’єрської служби для перевірки калібрування і якості доопрацювання насіння.
  2. Якщо це засоби захисту або добрива – перевірте цілісність упаковки, відсутність патьоків на каністрі.
  3. Обов’язково переконайтеся, що назва і кількість товарів відповідають Вашому замовленню. Якщо виявили розбіжності даних – просимо відразу зв’язатися з менеджером по телефону (096) 555-74-42 або (066) 555-74-42.

Важливо! Уважно перевірити ВЕСЬ товар при отриманні.

Поставивши підпис і пішовши з відділення компанії вантажоперевізника або точки видачі, Ви відразу погоджуєтеся з тим, що товар повністю влаштовує за всіма параметрами.
Інтернет – магазин «Яблуком» відправляє тільки цілісний і неушкоджений товар.

Якщо Ви виявили пошкодження упаковки товару, недостатню вагу мішка – негайно пишіть заяву на відділенні перевізника. Тільки перевізник компенсує шкоду, заподіяну товару під час транспортування.

Що потрібно робити якщо товар пошкоджений?

  • А. У співробітника Нової Пошти або іншої транспортної компанії взяти бланк і оформити претензію;
  • Б. Важливо максимально чітко вказати причину, характер пошкоджень;
  • В. Вантаж не приймати і нічого не оплачувати;
  • Г. Вказати вартість компенсації;
  • Д. Претензію доповнити фотографіями при наявності можливості.

ТОВ «Яблуком» не компенсує вартість товару пошкодженого кур’єрською службою, але наші логісти завжди готові Вам допомогти в складанні претензії до «Нової пошти».
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки, повернути товари придбані в інтернет-магазині «Яблуком» за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Повернення і обмін посівного матеріалу соняшнику, кукурудзи, сої, гороху, зернових здійснюється у випадках і за умови:

  1. Якщо схожість, енергія, смітна домішка, чистота відрізняються від даних, зазначених у супровідних документах (сертифікатах якості або свідоцтвах на партію насіння). Відхилення повинні бути задокументовані висновком сертифікованої лабораторії. Оригінал або завірену копію Споживач повинен надати Постачальнику разом з партією товару, що підлягає поверненню.
  2. Результати випробувань посівного матеріалу в домашніх умовах не є підставою для повернення товару.
  3. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється після отримання Постачальником від Споживача партії товару, що підлягає обміну. Зверніть увагу: доставку товару при поверненні оплачує Споживач. З Споживача стягується вартість кур’єрських послуг, доставки відповідно до вимог Закону «Про захист прав споживачів».

Увага: Обмін або повернення насіннєвої картоплі не проводиться!

Повернення товару оплачує покупець, вартість доставки при поверненні товару не повертається!

";